Ruilen & Retourneren
Aanmelden
- Ga naar www.veluwhoreca.nl/account/login en meld uw retourzending aan
- Heeft u geen account? Meld uw retouraanvraag via de E-mail: [email protected]
Verpakken
- Pak de producten in originele staat, en verpakking in een doos
- Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
- Plak het afzender -/retouradres goed zichtbaar op de doos
Verzending
- Lever het pakket in bij het postkantoor
- Bewaar het verzendbewijs goed
Retourvoorwaarden ( particuliere klanten )
- U heeft uiterlijk 14 dagen bedenktijd + 14 dagen na aanmelding om het pakket op te sturen.
- U geeft de retournering (en de reden daarvan) aan bij onze klantenservice of via uw account.
- Het product is ongebruikt, onbeschadigd en compleet en in de onbeschadigde, originele verpakking.
- Het product wordt zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende bescherming verpakt voor de retourzending.
- De retourkosten zijn voor de rekening van de klant.
- Risico van de retourzending (eventuele schade) ligt bij degene die de zending retourneert.
- Veluw Horeca behoudt het recht om het retour nemen van producten te weigeren als niet aan de gestelde voorwaarden is voldaan.
Voorwaarden voor retourneren zakelijke klanten
- U heeft uiterlijk 14 dagen bedenktijd + 14 dagen na aanmelding om het pakket op te sturen.
- U geeft de retournering (en de reden daarvan) aan bij onze klantenservice of via uw account.
- Het product is ongebruikt, onbeschadigd en compleet en in de onbeschadigde, originele verpakking.
- Het product wordt zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende bescherming verpakt voor de retourzending.
- De retourkosten zijn voor de rekening van de klant.
- Risico van de retourzending (eventuele schade) ligt bij degene die de zending retourneert.
- Veluw Horeca behoudt het recht om het retour nemen van producten te weigeren als niet aan de gestelde voorwaarden is voldaan.
Terugbetaling
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door uw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar u over.
Wat krijgt u terug?
U krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals u heeft afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met u op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Stuurt u een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf