icon contactKlantenservice ( Bereikbaar tot 22:00 )
+31(0) 318-304 747
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie & Reparatie

    Is uw artikel kapot of werkt deze niet meer goed? Dan kunnen wij in de meeste gevallen uw artikel laten repareren. Wij helpen u graag verder. Lees hieronder alle garantievoorwaarden.

     

    Wettelijke garantie

    Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren, zolang als je dat bij dat artikel mag verwachten. Het is logisch dat bijvoorbeeld kookplaat langer mee moet gaan dan een paar schoenen.

     

    Fabrieksgrantie

    Op sommige artikelen heeft u naast de wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Dit is de garantie die onze fabrikant geeft aan het artikel. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Informatie over de fabrieksgarantie kun je lezen in de informatie van de fabrikant bij het artikel.

     

    Hoelang duurt een reparatie?

    Dit verschilt per artikel, mankement en fabrikant. Wilt u een indicatie ontvangen wat u kunt verwachten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

     

    Garantiebewijs

    Het garantiebewijs van uw aankoop of artikel is de orginele factuur. Deze vind u bij de bestelling in je account.

     

    Hoe werkt reparatie?

    Om je artikel te laten repareren meld je het artikel aan als reparatie. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

    Wanneer de reparateur het artikel ontvangt, wordt het eerst onderzocht. Valt het artikel binnen de garantievoorwaarden? Dan zijn de onderzoekskosten en reparatie gratis. Als we het artikel niet meer kunnen repareren, nemen we contact met je op om een passende oplossing te vinden.

    Valt uw artikel buiten de garantievoorwaarden of komt het defect door eigen gebruik? Dan ontvangt u eerst een prijsopgave van de reparatiekosten. Daarna beslist uzelf of u het artikel wil laten repareren. Wilt u het niet laten repareren? Dan betaalt u alleen de onderzoekskosten. Hoeveel de onderzoekskosten zijn verschilt per artikel.

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »
    ← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen